.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران به مسئولان ؛
این همه مصوبه روی زمین است،وعده یارانه چهار برابری می‌دهند
شمال نيوز: آيت الله طبرسي در خطبه هاي نماز جمعه ساری با بیان اینکه گاهی مسئولان با نگاه انتخاباتی صحبت می‌کنند، گفت: این همه مصوبه مانده روی زمین و هیچ کاری اتفاق نیفتاده و وعده یارانه چهار برابری می‌دهند.
این همه مصوبه روی زمین است،وعده یارانه چهار برابری می‌دهند

شمال نيوز: خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه گاهی مسئولان با نگاه انتخاباتی صحبت می‌کنند، گفت: این همه مصوبه مانده روی زمین و هیچ کاری اتفاق نیفتاده و وعده یارانه چهار برابری می‌دهند.

 به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز استان مازندران به چگونگی ملاقات با امام زمان اشاره کرد و اظهار داشت: ملاقات با امام عصر، جزء اصول یا فروع دین نیست بلکه یک کمال است.

وی با بیان اینکه ملاقات با امام عصر ضروری نیست، افزود: هدف از ملاقات با امام عصر باید قرب روحی باشد.

طبرسی با اشاره به اینکه در این زمینه باید به وظیفه خود عمل کرده و انتظار صادقانه داشته باشیم، تصریح کرد: دل امام عصر را به درد نیاوریم و راه آن حضرت را برویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با ضرورت شناخت امام هر عصر توسط مسلمانان و مومنان اشاره کرد و با بیان اینکه عنصر تقوا یک عنصر محوری در یاوری ائمه است، گفت: خداوند به ما توفیق امام‌شناسی بدهد.

وی به رعایت سالم‌سازی اجتماعی از طریق حجاب اشاره کرد و با اشاره به اینکه در 17 دی سال 1314 رضاخان با هدف مبارزه با عفاف، دستور کشف حجاب داد، یادآور شد: رضاخان از حرکات ضداسلامی آتاتورک پیروی کرد.

طبرسی با بیان اینکه عده‌ای به عنوان تمدن، این موضع را نهادینه کردند، گفت: این فرهنگ شوم استعماری به بهانه آزادی زنان، تخم تلخی کاشت که هنوز این تلخی در جامعه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این بی‌فرهنگی و برهنگی، تبدیل به فرهنگ شد و جلوگیری از آن سخت است، اظهار داشت: مسئولان ما هم عزم جدی برای مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی ندارند.

طبرسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه گاهی مسئولان با نگاه انتخاباتی صحبت می‌کنند، گفت: این همه مصوبه مانده روی زمین است. هیچ کاری اتفاق نیفتاده ولی برخی‌‌ها وعده یارانه چهار برابری می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه باید آثار و افتخارات‌مان را زنده نگه داریم، اضافه کرد: فرزندان ما شهید شدند و واقعه 18 دی شهرستان ساری رخ داد.

طبرسی با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله تهرانی، ادامه داد: هفته وقف را نیز در پیش داریم و مردم از این پس برای وقف کردن، وقف را به جشن‌ها اختصاص دهند چرا که وقف برای مراسم عزا، زیاد داریم.

وی با بیان اینکه ما با تحریم، ذلیل نمی‌شویم، یادآور شد: این تحریم سال‌ها است که بر ما اعمال می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.